Om medlemskap

Er du interessert i kunst og ønsker å påvirke aktiviteten vår, eller om du vil støtte opp om det vi driver med, så ønskes du velkommen som medlem.

Medlemmene gis 10 % rabatt på kjøp av kunst ved Neadalen kunstforenings salgsutstillinger.

Medlemskontingent 2020:

Enkeltmedlem : kr 200

Familiemedlemskap : kr 250

Ta gjerne kontakt med en av oss i styret, skriv brev eller fyll ut kontaktskjemaet.

Vedtekter

Personvernerklæring for Neadalen kunstforening

Denne personvernerklæringen gjør rede for vår håndtering av personopplysninger som samles inn for å utøve våre tjenester overfor medlemmer og andre vi jobber med. Behandlingsansvarlig i Neadalen kunstforening er styreleder. Henvendelser for innsyn, retting eller sletting av personopplysninger kan gjøres til Neadalen kunstforening, Rødbergveien 17, 7580 Selbu eller e-post gretegu@gmail.com.

Fra våre medlemmer innhenter vi navn, adresse, telefonnummer, og e-postadresse. Denne kontaktinformasjonen trenger styret for å kunne gi et tilstrekkelig tilbud og informasjon knyttet til medlemskapet. Det dreier seg om invitasjoner, informasjon om utstillinger og andre arrangementer mm. Gi beskjed via adressen over hvis du ikke ønsker at vi sender deg slik informasjon. Vi deler aldri dine personopplysninger videre til andre, men anonymiserte og samlede data brukes for å rapportere antall medlemmer for å motta offentlig støtte til drift av foreningen.

Ved avsluttet medlemskap vil du slettes fra vårt medlemsregister.

E-post

Du kan sende e-post til oss, men husk at alle virksomheter er sårbare for datatyveri. Du bør derfor ikke sende sensitivt innhold per e-post. Om vi mottar en slik e-post, behandler vi e-posten i henhold til innhold og sletter den straks.

Fotografering

Neadalen kunstforening tar bilder under utstillingsåpninger og andre arrangement, dette til bruk i sosiale medier som facebook og instagram, samt til vår hjemmeside. Bildene vil være av forsamlingen og illustrere selve arrangementet. Bilder av enkeltpersoner vil kun brukes hvis vedkommende har gitt sitt samtykke.